Vysoka faktura Telekom
Strana 1 z 1
Vysoka faktura Telekom
Ľudkovia potrebujem poradiť - pomôcť. Došla mi faktúra zo spoločnosti Telekom a.s. a neveril som vlastným očiam. Na faktúre okrem môjho čísla mi tam fakturovali ďalšie číslo na najvyšší paušál s mesačným poplatkom 43€. Vraj som si 3.2.aktivoval ďalšie číslo s programom XXL NAJ. Evidentne tu došlo k zneužitiu osobných údajov a Telekom sa tvári, že nevedia čo s tým... Ani cez infolinku ani na pobočke som sa nedozvedel nič iné ako dátum aktivácie a výške paušálu. A vrchol drzosti bolo keď mi poradili, aby som faktúru zaplatil v plnej výške (navýšenej o poplatok za číslo, ktoré vôbec nemám - ani sim, ani zmluvu), aby som nemal exekúciu. Vraj keď chcem zrušiť toto číslo musím zaplatiť pokutu cez 200€ a podobné hlúposti. Volal som do Telekomu a vraj majú 30 dní na riešenie reklamácie v prípade podania podnetu. Tu ide o trestný čin a nie o nejaký drobný problém. Vie mi niekto pordiť priatelia čo robiť v takomto prípade?
Re: Vysoka faktura Telekom
Telekom postupuje na zaklade jednoducheho modelu, najprv zaplatte a potom ak zistime ze omyl sa stal na nasej strane vam rozdial vo fakture vratime. Odporucam komunikovat s Telekomom pisomnou formou/emailom , bude to pre vas dokaz ze ste sa snazili dany problem vyriesit a ziadajte presetrenie celej faktury. Ak mate podozrenie zo zneuzitia osobnych udajov podajte podnet na policii.
Strana 1 z 1
Povolenie tohoto fóra:
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
|
|